***
Úgy érzi, a telefonszámlák túl sok pénzt húznak ki a zsebéből?
Szorosabb ellenőrzést akar munkahelyi telefonforgalma felett?
Meg akar szabadulni a cégtelefon adó befizetésének terhétől?
Egy dolgot rögtön leszögezhetünk: napjainkban a forráshiány nagy úr
Mivel a gazdasági világválság utóhatásai sajnos még ma is érezhetőek, minden cég és intézmény ott próbál takarékoskodni, ahol csak tud. Egyik lehetőségként a telefonköltségek csökkentése logikus lépésnek tűnik.
Manapság hemzsegnek a piacon a telefonszolgáltatók, akik kismillióféle díjcsomaggal próbálják megnyerni maguknak az újabb ügyfeleket. Szinte naponta keresnek meg bennünket újabb és újabb ajánlatokkal, ami felvet egy kérdést:
Meddig lehet még spórolni az alacsonyabb előfizetési és hívásdíjakkal?
Gondoljunk csak bele: a hívásdíjak nagysága nem csökkenhet a végtelenségig, hiszen a telefonszolgáltatóknak is meg kell élniük valamiből. Míg régebben, a magasabb percdíjak és a gyorsabban csökkenő költségek korában a szolgáltatók viszonylag nagyobb mértékben csökkenthették perc- és előfizetési díjaikat, manapság erre egyre kevésbé van lehetőség. Mindez logikusan vezet a következtetéshez, hogy…
…az alacsonyabb díjakban rejlő költségmegtakarítási lehetőség egyre csekélyebbé válik
Ez sajnos elég kilátástalanul hangzik bármely vezető számára... Úgy tűnhet, a telefonköltség csökkentése többé nem járható út, és más spórolási lehetőségek felé kell fordítani figyelmünket.
De várjunk csak! Mintha valamiről megfeledkeztünk volna:
A telefonköltségek NEM csak kisebb előfizetési és percdíjakkal csökkenthetők!
Az emberek már csak úgy működnek, hogy ha valami ingyen van, akkor azt kihasználják. Nincsen emögött semmiféle rossz szándék: egyszerűen az ösztöneink ezt diktálják nekünk.
Az irodai telefonálásnál ez úgy jelenik meg, hogy ha az alkalmazottak telefonhívásai nincsenek felügyelet alatt, akkor a forgalom gyakran jóval magasabb annál, mint amekkora csak a legszükségesebb hívások lebonyolítása esetén lenne.
Ilyenkor aztán kezdődhet a finom kérlelés, később az erélyesebb felszólítás, majd végül a fenyegetőzés a forgalom visszaszorítása érdekében. Ez a módszer meglehetősen kétélű: talán sikerül a költségek csökkentése, viszont az elégedetlen és egymás ellen hangolódó kollégák révén mégiscsak borsos árat kell fizetnünk...
Mit szólna hozzá, ha egy sokkal tisztább módszert mutatnánk most Önnek?
Létezik egy egyszerű megoldás, melynek segítségével:
-
elkerülhetőek a csillagászati összegű telefonköltségek,
-
sziklaszilárd ellenőrzés alatt tartható a telefonforgalom,
-
többé nem a munkaadónak kell fedeznie a magáncélú hívások olykor tetemes költségeit,
-
elkerülhető a cégtelefon adó.
Mégis hogyan lehetséges ez?
A megoldás neve: telefondíj-számláló rendszer!
A telefondíj-számláló rendszer a hívásadatok rögzítésére szolgáló berendezés. Lényege, hogy minden alkalmazott csak PIN kóddal jogosult telefonálni: egy kód a hivatalos, egy másik pedig a magáncélú hívások rögzítésére szolgál. A rendszerbe ezenkívül be kell táplálni az aktuális hívásdíjakat, melynek révén a hívás költségét, időpontját és időtartamát, a hívó személyét, a hívott számot stb. tartalmazó híváslista készíthető. Ezzel az ügyes megoldással lehetővé válik:
-
a hívások hosszának és költségének nagy pontosságú, személyre szóló mérhetősége, ellenőrizhetősége,
-
a hivatalos és magáncélú hívások precíz elkülöníthetősége,
-
a magáncélú hívások költségének továbbszámlázása az alkalmazottak felé.
Milyen eredményekre számíthat Ön a díjszámláló rendszer használatával?
Majdnem 20 év és több száz ügyfél kiszolgálása során nyert tapasztalataink alapján bármely intézmény vagy cég a telefonálási forgalom 20-40%-os csökkenésével számolhat. További várható eredmények:
-
a magabiztos tudat, hogy a telefonforgalom ellenőrzése révén nem szaladhatnak el a költségek,
-
a "fair play" miatti elégedettség, hogy többé nem a munkaadónak kell a magáncélú hívások díját finanszíroznia.
Ráadásul mindez akár telefon alközpont nélkül, önálló fővonalakra is megoldható!
Melyik díjszámláló megoldásunkat választaná az alábbiak közül?
1. Olyan megoldásra vágyik, amely
-
egyik meglévő számítógépéhez csatlakoztatható,
-
a gép kikapcsolt állapotában is működik,
-
akár telefon alközpont sem szükséges a használatához?
A PC-TARIFON díjszámláló rendszert Önnek találtuk ki! Ismerkedjen meg vele ide kattintva
2. Esetleg olyan megoldásban gondolkozik, amely
-
a fővonalak számára vetítve olcsóbb,
-
hagyományos megoldásként különálló és folyamatosan bekapcsolt számítógépet igényel,
-
akár telefon alközpont nélkül is vígan működik?
A DIRCOM-TARIFON díjszámláló rendszer való Önnek! Tudjon meg róla mindent ide kattintva
3. Talán olyan megoldásra lenne igénye, amely
-
működéséhez alközpontot igényel és
-
kizárólag egy szoftverből áll?
Ön megtalálta az ideális segítséget a WinPCTari díjszámláló szoftver formájában! Fedezze fel a benne rejlő lehetőségeket ide kattintva